Shelfless - en fulfilmentløsning for deg og din nettbutikk
Vi tar oss av hele din logistikkflyt, fra mottak til levering og retur. Med sømløse integrasjoner mellom systemene dine og våre hjelper vi nettbutikken din å vokse. Du får:
- Tilgang til automatiserte lager og returhuber i hele Norden
- Levering samme dag i Stockholm, Oslo og København og omegn
- Problemfri og fleksibel integrasjon
- Sporing i sanntid
Som Shelfless-kunde hos oss får din nettbutikk tilgang til markedets raskeste ledetider med høy kostnadseffektivitet. Vi plukker, pakker og leverer produkter til mange nettbutikker. Det gir deg stordriftsfordeler og du kan fokusere mer på vekst. Lageret blir som ditt eget, som du enkelt kan få oversikt over i vår kundeportal. Vi lager direkte integrasjon, så vi gir deg service fra «klikk» i nettbutikken til levering. Hvis du ønsker det, kan vi også hjelpe deg med å koble deg til Nordens største markedsplasser.
Shelfless er en transportuavhengig tjeneste, som betyr at du kan knytte deg mot de transportpartnere du selv ønsker.
Hva inngår i løsningen?
Dette får du med Shelfless:
- Mottak av varer, lagring, plukk og pakk
- Returhåndtering
- Ordrefrist helt frem til kl. 21:00
- Direkteintegrasjon med økonomi- og innkjøpssystem
- Direkteintegrasjon med nettbutikksplattform
- Skybasert informasjonsflyt og tilgang til Nordens største markedsplasser
- Distribusjonstjenester
- Kundeportal
- Returportal
Her får du total oversikt over løsninger og tjenester Warehousing kan tilby din bedrift.
Passer Shelfless for din nettbutikk?
Ja, om du kan svare ja på følgende:
- har minimum 20 ordrer per dag
- selger produkter direkte til sluttbruker
- i hovedsak selger små og lettvektige produkter*
- ønsker å fokusere mer på salg og vekst
*Varene bør holde seg innenfor 60x40x30 cm, og helst ikke overstige 5 kg.
-
1
Raskere leveringer
Vi bruker markedets beste teknologi, og sørger for å gi din nettbutikk raskeste vei fra klikk til levering hos kunde. Dine varer plukkes i stort sett i løpet av den første timen etter at ordren har gått igjennom. Hyppige transportavganger fra lageret sørger for både samme-dag levering og levering neste dag ut til kundene dine.
-
2
Økt lønnsomhet
Med fleksibel lagring går du fra faste til variable kostnader. Du betaler for den lagerplassen du bruker. Med moderne teknologi får du effektive plukk- og pakkrutiner, en kostnadseffektiv levering og konkurransedyktige returløsninger.
-
3
Økt kontroll
Med vår kundeportal, Mybring, får du full kontroll over ordre- og logistikkstrømmen. Mybring er vårt digitale selvbetjeningsverktøy og det er optimalisert for å forenkle din bedrifts logistikkhverdag.
-
4
Sømløs integrasjon og enkel set-up
Vårt integrasjonsteam hjelper deg for å komme i gang med våre tjenester. En sømløs og smidig integrasjon mellom din netthandelsplattform og våre systemer sikrer effektivitet og gir deg full kontroll. Ønsker du å øke omsetningen gjennom å selge dine varer på andre markedsplasser i tillegg til egen nettbutikk, gjøres det enkelt og alle ordene overføres automatisk til oss.