Reklameløsninger med Bring
Reklame og kommersiell kommunikasjon kan løses på mange måter med Bring. Vi hjelper deg gjerne med å finne optimale løsninger tilpasset din bedrifts utfordringer.
Gode grunner til å bruke våre løsninger i forbindelse med markedsføring
Nå ut til folk flest
Gjennom våre løsninger er det fullt mulig å kommunisere med store deler av Norges befolkning.
Mange foretrekker reklame i postkassen
Undersøkelser viser at reklame i postkassen blir godt mottatt av folk flest.
Smart bruk av data
Som rådgivere er vi i Bring opptatt av at du når ut til de «rette» og ikke alle andre. For å løse denne oppgaven har vi et vell av muligheter som kan knyttes til både adresserte og uadresserte kampanjer.
Produkter og løsninger
Vi tilbyr både analoge og digitale produkter som kan brukes for å nå ut til publikum med ditt budskap.
Nettkupp
Gode tilbud fra ulike netthandelsaktører rett i postkassen.
Analoge reklameløsninger
Det å sende noe fysisk som spiller på flere sanser både begeistrer, overrasker og gir svært god effekt i en digital hverdag.
Digitale reklameløsninger
Gjennom appene eTilbudsavis og Mattilbud kan du nå ut til en bredere målgruppe med ditt budskap.
Effekt
Vi bidrar med god innsikt og dokumentasjon av effekten på dine kampanjer.
Effekt med reklame i postkassen
Det er smart å teste effekten av reklameinvesteringene man gjør.
Hvordan måle effekt
I Effektbasen vil kunden få god innsikt om de har nådd målsetningen med kampanjen.
Pretest av det kreative
Det kan være lurt å få folk sin mening om utforming før du skal lage og sende ut en kampanje.
Praktisk informasjon
Informasjon om formater, tidsfrister og priser.
Priser
Prisen avhenger først og fremst av hvilken løsning du ønsker; uadressert, adressert eller digitale kundeaviser.
Formater
Med reklame i postkassen har du en unik mulighet til å begeistre mottaker. Å spille på mottakers følelser og sanser i en digital hverdag kan få deg til å «stå ut».
Tidsfrister
Her kan du lese om hvilke tidsfrister du må forholde deg til.
Se hva andre har gjort
Vi har samlet case og inspirasjon rundt bruk av våre reklame- og kommunikasjonsløsninger.
Color Line jaktet konferansekunder med et Smil
Kampanjen bidro til resultater tre ganger bedre enn estimerte mål.
No-brainer
Hvordan stimulere dine kunders høyre hjernehalvdel? Inviter de med til årets Creativity First.
Hemmelig Julevenn
Da julen nærmet seg ville vi minne folk på at den beste julehilsenen er den du får i postkassa. Derfor inviterte vi hele Norge til å bli med på; HEMMELIG JULEVENN!
Julehefte
Utvalgte team fra reklamebyråer delte sine DM-favoritter i spalten «DM-er vi liker». Dette satt Bring stor pris på, og da året nærmet seg slutten ønsket de å gi noe tilbake.
Hva har leker, vaskeklut og pensel til felles?
Vareprøver begeistrer både mottaker og avsender i B2B-kampanjene fra Europris. Det å få prøve et produkt har gitt gode resultater.
Gro din egen pose
Totenflak er så ekte og naturlig at du helt fint kan lage det selv hjemme. Våren 2017 ønsket Totenflak å forsterke merkevarens personlighet ytterligere.
Vareprøvesuksess
Dyrefor produsenten MARS hadde et hårete mål om at flest mulig hunder og katter på Østlandet skulle få prøve de nye produktene DentaFlex® og DentaBites®.
Zaraguza offline gloves
The christmas gift that won over advertising blogs
The ice record
TBWA hjälpte popgruppen Shout Out Louds att lansera sin första singel efter några års tystnad.
Dorull bonanza
Facebook-stuntet der du kunne vinne en «Tørk deg bak med din gamle regning»-dorull har blitt sett av over en million mennesker.
Teaterkikkert 2.0
Det Norske Mikroteatret vekket interesse med VR.
Merch for ukjente
Hvordan minne unge på at UKM er en festival hvor man kan utvikle kunsten sin?
Questback på papir
Takk for ditt smil på turen til Kiel :-)
En kongelig invitasjon
Byggtorget inviterte Hans Majestet Kongen til åpningsfesten.
Filmtrailer julekort
Husker du HELPs reklamekampanje med Rick Hoffman? Her var også DM en viktig del av kampanjen med mål om å sette HELPs Advokatforsikringsprodukt på kartet.